آموزش بدمينتون
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

آموزش بدمينتون

قیمت: 6500 تومان

در اين مجموعه آموزشي شما مراحل مختلف را براي پيشرفت خود در ورزش مفرح بدمينتون ميگذرانيد. سيستم آموزشي ارائه شده در اين مستند آموزشي، به مربيان نيز کمک مي کند تا نکات مهم را به بازيکنان خود بياموزند تا علاوه بر بالا رفتن تکنيک، کارايي بهتر و بيشتري در طول زمان مسابقه داشته باشند.
در اين مجموعه، حرکات بدن بازيکنان به دقت فيلم برداري شده است و مشاهده و يادگيري نحوه صحيح حرکات را آسان نموده است. در برخي نقاط حرکات به صورت صحنه آهسته SlowMotion نمايش داده مي شود و نکات کليدي در خصوص انجام صحيح حرکات دست و قرارگيري پا آموزش داده مي شود .
در اين مجموعه بازيکن بين المللي و قهرمان جهاني بدمينتون، رکسي مينکي 19 مدل مختلف از ضربات را به شما ياد مي دهد. او سعي ميکند برخي از ضربات خاص را که موجب به خطا انداختن طرف مقابل ميشود را ياد دهد تا بتوانيد به راحتي در مقابل يک فرد حرفه اي امتياز بگيريد.
بوسيله اين محصول آموزشي بازيكنان اين رشته ورزشي در هر سطحي كه هستند مي توانند مهارتهاي خود را ارتقا و بهبود ببخشند و اين محصول مي تواند مكملي بسيار عالي براي تمرينهاي شما باشد.
همچنين به کمک اين بسته آموزشي، کساني که به عنوان تفريح اين ورزش را انجام مي دهند ياد ميگيرند كه چگونه با انجام صحيح حركات بدون اين كه دچار مشكل و آسيب ديدگي شوند از انجام اين ورزش مفرح لذت كافي را ببرند.
آموزش تصويري
تمرينهاي اصولي و كاربردي
آموزش حركات صحيح دست و پا
آموزش جاگيري صحيح
آموزش بك هند، فورهند و ....

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی